1.Εισαγωγή στο marketing εξαρτώμενο με Πολιτικές προϊόντος, τιμολόγησης και διανομής
2.Χρηματοοικονομική λογιστική εξαρτώμενο με Διοικητική λογιστική
3.Στατιστική Επιχειρήσεων εξαρτώμενο με Εφαρμοσμένη έρευνα marketing
4.Σχεδιασμός διαφημιστικών μέσων εξαρτώμενο με Σχεδιασμός και οργάνωση διαφημιστικής εκστρατείας
5.Marketing-Management I εξαρτώμενο με Σεμινάριο τελειοφοίτων
2.Χρηματοοικονομική λογιστική εξαρτώμενο με Διοικητική λογιστική
3.Στατιστική Επιχειρήσεων εξαρτώμενο με Εφαρμοσμένη έρευνα marketing
4.Σχεδιασμός διαφημιστικών μέσων εξαρτώμενο με Σχεδιασμός και οργάνωση διαφημιστικής εκστρατείας
5.Marketing-Management I εξαρτώμενο με Σεμινάριο τελειοφοίτων